« Tagasi

Swedbanki teenused Tapal

Alates 1. veebruarist 2019 lõpetab Swedbank  nõustaja teenuse pakkumise Tapal. Muudatus on seotud esinduse vähese külastatavusega.

Oleme Tapa Linnaraamatukogu ruumides pakkunud nõustaja teenust üle kolme ja poole aasta. Kuust kuusse kasutab nõustaja abi üha vähem inimesi. Viimaste aastate statistika näitab, et inimesed eelistavad oma pangaasju ajada üha enam interneti- ja mobiilipangas. Internetipanka sisenetakse keskmiselt 4 miljonit korda kuus. Jõudsalt kasvab ka mobiilipanga kasutajate arv – igapäevaselt kasutab seda juba pea 240 000 inimest.

Ootame kliente nõustamisele Linnaraamatukogu ruumides (Kooli 6) veel 10.detsembril 2018 kell 10-12.30 ja 14.jaanuaril 2019 kell 10.00-16.00. Kliendid saavad ka edaspidi Linnaraamatukogu internetipunktis asuvaid arvuteid oma pangatoiminguteks kasutada. Jätkame koostööd vallavalitsusega ja korraldame klientidele infopäevi vastavalt huvile ja vajadusele.

Tapa linna elanikele kasutusse jääb Jaama 1 aadressil asuv sularahaautomaat, mille abil saab nii sularaha välja võtta kui ka kontole kanda (automaadile pääseb ligi ööpäevaringselt) ja kaks sularahaautomaati (Pikk 33 ja Kalmistu 3), mille abil saab sularaha välja võtta. Lisaks saavad Swedbanki kliendid sularaha tasuta välja võtta ka Coop Eesti poeketi kauplustes oste sooritades. Samuti on võimalik sularaha välja võtta Olerexi tanklates (vähemalt 1-eurose ostu sooritamisel, teenustasu 0,32 eurot).

Lähim Swedbanki kontor asub Rakveres aadressil Laada 27, pangakontor on avatud tööpäeviti 09.00 - 17.00. Enne kontori külastamist soovitame kohtumise aeg broneerida. Seda saab teha internetipangas aadressil https://www.swedbank.ee/private/home/more/appointments või helistades 6 310 310.

Oma pangaasju saavad Tapa kliendid edaspidi mugavalt ajada:

  • Helistades nõustamiskeskuse numbrile 6 310 310

Nõustamiskeskusse pöördudes saate ööpäevaringselt vastused pangaga seotud küsimustele. Näiteks saate uurida, kus asuvad lähimad pangaautomaadid või -esindused, küsida valuutakursse, blokeerida või sulgeda kadumaläinud kaart, küsida nõu internetipanga kasutamisel jpm.

  • Internetipanga abil

Swedbanki internetipangas saab teha pangatehinguid Teile sobival kellaajal ja kohas – tähtis on vaid internetiühendusega arvuti olemasolu. Internetipangast leiate infot nii meie teenuste kui ka Swedbanki kui organisatsiooni kohta. Internetipangas on paljude tehingute tegemine soodsam kui kontoris. Internetipanga kasutajaks saate, kui sõlmite pangakontoris lepingu.

  • Kasutades mobiilipanka

Mobiilpank – pank alati taskus. Mobiilipank areneb pidevalt ja uusi funktsioone tuleb aina juurde. Mobiilipanga kaudu saab kiirelt:

  • vaadata kontojääki;
  • vaadata konto väljavõtet;
  • teha makseid;
  • vaadata kaartide infot;
  • muuta pangakaartide limiite;
  • blokeerida või sulgeda kaarte;
  • vaadata pangaesinduste ja -automaatide asukohti;
  • teha väärtpaberitehingud.
  • Telefonipanga vahendusel

Telefonipank pakub panganõustaja teenust ilma kontorisse tulemiseta. Kliendina ei pea Te oma rahaasjade ajamiseks kuhugi minema – piisab, kui helistate telefonipanga numbril 6 310 310. Telefonipanga teenus on kättesaadav pangakontorist kauem – tööpäevadel kell 8–20.00 ja nädalavahetustel kell 10–18.00. 

Telefonipangas saate:

  • teha makseid või väärtpaberitehinguid;
  • sulgeda pangakaarte;
  • küsida infot oma kontojäägi kohta;
  • küsida infot valuutavahetus- ja aktsiakursside kohta.

Selleks, et neid tehinguid telefonis teha saaks, tuleb sõlmida pangakontoris leping ja oma isik tõendada SMART ID, PIN-kalkulaatori, Mobiil-ID-ga. See on sarnane pangasaalis isiku identifitseerimisega. Telefonipangaga liitumine on tasuta ning kuutasu maksma ei pea. Tehingute teenustasud on samad, mis pangakontoris.

Igakuiseid makseid on määratud maksete abil võimalik teha ka pangautomaadis. Selleks on vaja eelnevalt internetipangas ise või pangakontoris nõustajal sisestada vajalikud andmed.  Tuleb vaid kaasa võtta  arve, kus on olemas vajalikud rekvisiidid. Kui need on tehtud, siis saate sularahaautomaadis vaid mõne nupuvajutusega makse teostatud.

Tuletame meelde, et paroolikaarte saab kasutada kuni 01. veebruarini 2019!

Järgmisel aastal jõustub üle-euroopaline seadusemuudatus, mis piirab turvalisuse huvides paroolikaardiga tehtavaid tehinguid oluliselt ja see muudab selle kasutuks. Seetõttu saadame paroolikaardi teenitud puhkusele. Paroolikaarte saab kasutada 2019. aasta veebruarini.

Kui on soov kasutada nii interneti- kui ka mobiilipanka, soovitame teha, kas Smart-ID või Mobiil-ID. Smart-ID on tasuta ja sobib ennekõike aktiivsele nutiseadmete kasutajatele. Smart-ID saab nii iseseisvalt nutiseadmesse alla laadida kui ka pangaesinduses vormistada. Mobiil-ID on tasuline teenus, kuid see sobib ka nendele inimestele, kes nuputelefone kasutavad. Mobiil-ID vormistamiseks tuleb pöörduda oma mobiilioperaatori poole.

Kui nutiseade puudub ja pigem kasutatakse internetipanka, soovitame valida ID-kaardi või PIN-kalkulaatori. ID-kaardiga panka sisenedes on vaja ID-kaardi-lugejat (kasutajatunnus on sama, mis paroolikaardil). Lisaks tasub jälgida, et ID-kaardi sertifikaadid oleks uuendatud. Ilma nendeta ei saa nii internetipanka kui ka muid e-teenuseid kasutada. PIN-kalkulaator on seade, mis loob automaatselt ühekordseid paroole. PIN-kalkulaator on tasuline ja selle saab pangaesindusest.