« Tagasi

TÄIENDATUD 17.03.2020! Postiteenuse osutamine eriolukorra ajal

TÄIENDUS!

Kõik postipunktid jäävad avatuks, kuna ka eriolukorras on vajalik lepingujärgsete teenuste edasine osutamine senises ulatuses üle Eesti.

Seega jääb postiteenus toimima täies mahus, teenust pakuvad postkontorite ja kirjakandjate kõrval ka postipunktid. 

 

Kindlasti on Eesti Posti prioriteet inimeste – nii töötajate kui klientide – turvalisus. Soovides astuda maksimaalseid samme viiruse leviku ennetamiseks ja tõkestamiseks, plaaniti teenuse ajutist sulgemist nendes kohtades, kus postiteenust osutatakse koostööpartneri juures ning kõik tingimused pole Eesti Posti kontrolli all. Arvestades riigi ja kohalike omavalitsuste tagasisidet jääb teenus toimima täies mahus ka postipunktides ning Eesti Post teeb kõik endast sõltuva, et tagada sealsete töötajate ja klientide ohutu teenusekasutus. 

_______________________________________________________________________

Postiteenuse osutamine eriolukorra ajal

Eesti Post osutab eriolukorra ajal postiteenust postkontorites ning iseteeninduskanalites; ajaleht ja kiri jõuavad postkastidesse nagu ikka. Muudatusena on alates 17. märtsist on ajutiselt suletud kõik postipunktid kuni eriolukorra lõppemiseni.

Postipunkt on postiasutus, kus postiteenuseid vahendab näiteks külapood või raamatukogu.

„Jätkame eriolukorra ajal postiteenuse osutamist ainult nendes kanalites, kus saame ise tagada kõikide erakorraliste nõuete täitmise," ütles Eesti Posti teeninduskanalite üksuse juht Eve Vuks. „Samuti vähendab postiteenuse ajutine peatamine postipunktides inimkontaktide arvu sealse töötaja jaoks, kes oma põhitöö tõttu niikuinii klientidega kontaktis on."

Vallas osutab kuni 1.maini 2020 postiteenuseid:

  • Tapa postkontor (ajutiselt töötaja haiguse tõttu suletud)

Samuti töötavad vallas järgmised pakiautomaadid:

  • Tamsalu Grossi pakiautomaat
  • Tapa Grossi pakiautomaat
  • Tapa Maxima pakiautomaat

Kuni 1.maini on ajutiselt suletud:

  • Lehtse postipunkt
  • Tamsalu postipunkt
  • Vajangu postipunkt

Inimkontaktide vähendamiseks postkontorites palub Eesti Post klientidel võimalusel eelistada iseteeninduskanaleid – e-poodi, kus saab postmargid ja ümbrikud tellida endale koju postkasti ning pakkide saatmiseks ja kättesaamiseks pakiautomaate.

Ühtlasi palub ettevõte võimalusel maksta klientidel postkontoris pangakaardiga.

Kõik postipunktidesse minema pidavad saadetised suunatakse Rakvere postkontorisse või pakiautomaati.

Igal kliendil on võimalik saadetis ka ise pakiautomaati suunata (suunamine on tasuta)  või postikulleriga koju tellida, kus see kokkuleppel kliendiga kontaktivabalt edastatakse. Seda saab teha Omniva klienditeeninduse kaudu. Samuti on võimalik saadetiste hoiutähtaegasid tasuta pikendada nii postkontoris kui ka pakiautomaadis, et minna saadetisele järele endale sobivamal ajal.

Omniva pakiautomaadid asuvad õues, kus nakatumise risk on madalam. Pakiautomaatide puutetundlikke ekraane puhastatakse pidevalt, kuid neid saab kasutada ka nii, et klient ei pea ühiskasutatavate pindadega füüsiliselt kokku puutuma. Omniva pakiautomaadi ekraan on kasutatav kinnastega ning kauba tasumisel on võimalik kõikides automaatides kasutada kontaktivaba viipemakset.