Tapa vallavalitsus võtab tööle AVALIKE SUHETE SPETSIALISTI
Avalike suhete spetsialisti peamised tööülesanded on valla mainekujundamise korraldamine ja turundamise koordineerimine, vallalehe sisuline toimetamine ja väljaandmise korraldamine, valla veebilehe ning sotsiaalmeediakanalite administreerimine.
Oled sobiv kandidaat, kui sul on
- kõrgharidus (soovitavalt meediasuhtlusega seostuval erialal)
- eelnev töökogemus sarnasel töökohal
- artiklite ning pressiteadete loomise ja toimetamise oskus
- veebilehtede ning sotsiaalmeediakanalite arendamise ja haldamise oskus
- hea koostööoskus
- väga hea eesti keel oskus nii kõnes kui kirjas ning hea inglise ja vene keele oskus
- tööülesannete täitmiseks vajalik arvuti kasutamise oskus, sealhulgas töökohal vajalike teksti-, tabeli-, foto- ja videotöötlusprogrammide, interneti kasutamise oskus
- valmisolek paindlikuks tööajaks
Kasuks tuleb
- foto- ja videotöötluse oskus
- üldised teadmised riigi- ja omavalitsussüsteemist ning seda reguleerivatest õigusaktidest
Pakume
- huvitavat ja vastutusrikast tööd
- erialase koolituse võimalusi
- haigushüvitist haigestumise teisest päevast
- 35 päeva põhipuhkust
Motivatsioonikiri, elulookirjeldus, haridust tõendava dokumendi koopia ja palgasoov saata e-posti aadressil vallavalitsus@tapa.ee hiljemalt 22. juuliks 2025.
Täiendav info: vallavanem Riho Tell, telefon 514 3750, e-post riho.tell@tapa.ee
või vallasekretär Piret Treial, telefon 322 9656, e-post piret.treial@tapa.ee